بانک گرینگوتز
هاگوارتز

به مدرسه هاگوارتز خوش اومدید.

شعری که رو در بانک نوشته:

 

 

داخل شو ای غریبه

 

چرا رنگت پریده؟

 

یادت باشه همیشه

 

کارباگناه نمیشه

 

حرص و طمع همینه

 

همواره در کمینه

 

اگر تو خواهی رحمت

 

رحمت بدون زحمت

 

اینو بدون تو روزی

 

تو گناهش میسوزی

 

پیشه بکن عدالت

 

که باشی تو سلامت

 

دزدی نکن تو هیچ وقت

 

تا که بمونی خوشبخت

 

این را گفتم بدونی

 

اینجا دزدی نتونی

 

توضیحات:

بانک گرینگوتز برای برداشت پول و خرید وسایل مورد نیاز است.

هر دانش اموز باید 500سنت بردارد.

 

جهت گفته شدن به من در اختیار شما قرار می گیرد.

فعلا دانش اموزی در خواست سکه نکرده.

من مسئول بانک هستم.

می توانید با گفتن رمزی که قبلا در ثبت نام به دانش اموزان گفته شده پول برداشت کنید.

فقط مبلغ مورد نیاز رو اعلام کنید.

در غیر این صورت من اجازه ی خرید در فروشگاه رو نمیدم

پول دانش اموزان:

سایه(صدف)(سرگروه گریفندور):

500 سنت


هر دانش اموز یه گنجه داره.که وسایل خریداری شده را توش میزاره.

گنجه ی دانش اموزان:

گنجه سایه(صدف)(سرگروه گریفندور):

خالی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:,ساعت 14:1 توسط صدف|



      قالب ساز آنلاین